niedziela, 31 stycznia 2016

How to wear a parka jacket?

Jest jedna rzecz, z którą nie rozstaję się zimą. Parka. W mojej garderobie to podstawa. Jest nie tylko wygodna i ciepła, ale i modna. Ten fason co roku pojawia się na wybiegach. Trend militarny podbił serca fashionistek na całym świecie. W sklepach królują te w kolorze oliwki lub złamanej zieleni. Ciekawą alternatywą jest również karmel, indygo lub śliwka. W tym roku królują te z kolorowym futerkiem - niebieskim lub bordowym obszyciem przy kapturze.




Do czego nosić parkę?
Przede wszystkim do stylizacji casualowych. Zwłaszcza do botków za kostkę. Jest doskonałym materiałem do tworzenia warstwowych stylizacji, jak w moim przypadku. Wystarczy para jeansów i czarny golf lub t-shirt. Gotowe! Uważajcie na parki oversize - mogą optycznie zaburzyć proporcje sylwetki. Ja postawiłam na jeansy w podobnym odcieniu do parki, botki na szpilce i długą tunikę z golfem.





Zestaw: Parka Vintage | Spodnie Pulz | Buty House | Torebka Mango | Sweter Front Row Shop | Okulary Optopro 

9 komentarzy:

  1. Fajne, nietypowe połączenie parki :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc jeszcze nie widziałam połączenia parki z tak długim golfem, ale bardzo mi się spodobał ten look :D Naprawdę nietypowo to wygląda, jak i zarówno rewelacyjnie!
    Mój blog - klik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie dość niekonwencjonalne, to prawda. Ale mam nadzieję, że inspirujące. ;-)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja!
    Piękne zdjęcia <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Masz niesamowity typ urody :)

    Marta | GOLD AND BERRY

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Super :) Bardzo oryginalnie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie skusiłam się na parkę, bo nie pasuje do mojego zimowego typu urody, więc pozostaje tylko zachwycać się u innych ;)

    OdpowiedzUsuń