czwartek, 22 października 2015

Streetwear #9 PFW

Paris Fashion Week to już ostatni przystanek dla obserwatorów wysokiej mody. To właśnie tu można obserwować najważniejsze kolekcje - Dior, Chanel, Anthony Vaccarello, Maison Margiela, Chloe, Stella McCartney, Lanvin, czy Alexander McQueen na wiosnę i lato 2016. Wybierając fotografie z Paryskiego Tygodnia Mody, nie mogłam ograniczyć się do kilku. Prawie każde przeglądane przeze mnie zdjęcie stawało się dla mnie inspiracją, którą chciałam się z Wami podzielić. Francuski Fashion Week nie mógł być inny niż bardzo elegancki. Kobiety w kapeluszach, trenczach, golfach, jedwabnych bluzkach lub spodniach w kant. Dominowały również swetry, które są w trendzie (trudno się dziwić, w końcu mamy jesień), łączone z przetartymi dżinsami - na luzie, lub w wersji glamour - ze skórzanymi spódnicami i obuwiem na wysokim obcasie. Chcecie wiedzieć, jak prezentowały się ulice Paryża?



Źródło: Vogue Paris


10 komentarzy:

  1. Chyba mój ulubiony z fashion week'ów, zawsze czuć tą klasę połączoną z nonszalancją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten klimat, który tam panuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne inspiracje, ten sweter ze sznurowaniem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest prawdziwa, inspirująca, piękna moda <3

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne stylizacje! uwielbiam inspiracje fashion weekowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką uliczną modę <3. Te stylizacje przepełnione są oryginalnością. Genialne są i mega inspirujące! Choć ja właśnie na co dzień nie lubię tej oryginalności :p.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowiete inspiracje, szczegolnie lubie Pernille :)

    OdpowiedzUsuń