niedziela, 14 września 2014

New In #28

Kochani, właśnie pakuję się na upragnione wakacje. Moja szafa pęka w szwach od nowości. Przed wylotem zrobiłam ogromne zakupy. Postanowiłam, że tym razem nie będę fotografować wszystkiego, tylko pokażę Wam je w nieco odmiennej formie.  
Przygotowałam dla Was kilka propozycji letnich zestawów, które pewnie w tych czy innych konfiguracjach zobaczycie na blogu po moim powrocie. Jak się za chwilę przekonacie, część nowości jest stricte jesienna, nimi zajmę się w październiku. 
Tuż pod zestawami możecie zobaczyć, z jakiego sklepu dana rzecz pochodzi [wystarczy kliknąć w opis lub obrazek].









Klasyczne małe kuferki z rączką dobieramy pod kolor ubrań, natomiast kopertówki w rozmiarze XL nosimy pod pachą. 

Kuferek Blackfive
Torebka Blackfive

Baleriny Blackfive

Baleriny H&M

Niedawno dostałam od marki Glitter ciekawe elektroniczne akcesoria do iPhone'a i nie tylko. Są to przenośne charger'y, dzięki którym mogę podładować swoją elektronikę bez konieczności podłączenia jej do prądu w standardowy sposób - 'na kablu'. To zdecydowany strzał w dziesiątkę, biorąc pod uwagę fakt, że za kilka dni ruszam na upragnione wakacje. Na pewno mi się przyda.
Akcesoria Glitter

Kurtka Front Row Shop
Blazer i spodnie Choies
Top Choies
Sukienka Choies
Sukienka Choies
Spodenki Sheinside
Blazer Sheinside
Kimono Blackfive
Strój kąpielowy Blackfive
Crop top Blackfive
Spodnie Blackfive
Sukienka Blackfive
Okulary Romwe
Buty Romwe
Płaszcz Romwe
Okulary Romwe

11 komentarzy:

  1. oo to widzę, że mamy sporo podobnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten typ balerin, jak Twoje z Blackfive.. :)
    Żałuje ,że nie kupiłam jak było jeszcze lato...Bo teraz nie wiadomo czy będzie pogoda aby jeszcze takie ponosić..
    Pozdrawiam
    http://poprostumeg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw pierwszy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim faworytem są espadryle z koronką :)
    --------------------------------------
    ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim faworytem są espadryle z koronką :)
    --------------------------------------
    ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny jest ten czarny kostium;)

    pozdrawiam
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorowy naszyjnik oraz okrągłe okulary z Romwe skrały moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pomysły :)
    Udanych wakacji życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Strój kąpielowy reeeeweelaacjaa! udaneo urlopu!

    Pozdrawiamy i zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy zestaw zapowiada się świetnie, chociaż ta błękitna sukienka maxi również bardzo przypadła mi do gustu :)
    A Ty kochana gdzie się wybierasz na wakacje? :)
    Udanego wyjazdu :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Like the first outfit :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń