poniedziałek, 11 sierpnia 2014

New In #27

Witajcie poniedziałkowo! Tydzień rozpoczynamy nowym postem.
Weekend spędziłam [pomijając sferę prywatną] między innymi na uzupełnianiu garderoby o tzw. basic items. Postanowiłam skupić się na rzeczach, które w przyszłości stanowić będą podstawę, na jakiej będę mogła oprzeć moje kolejne stylizacje. Korzystając z trwających wyprzedaży, zakupiłam skórzane [!] balerinki za bagatela 79 PLN oraz białe jeansy z przetarciami - fason 7/8, relaxed fit. Nowa kolekcja ZARA skusiła mnie koszulą z kołnierzykiem z podwijanymi rękawami, w marynarskie, drobne wzory. Idealnie sprawdzi się zarówno w pracy, zestawiona z eleganckimi spodniami w kant, jak i do krótkich spodenek podczas wakacji. Dodatkowym elementem letnich stylizacji będzie słomiany kapelusz. Kupiłam go w sklepie internetowym Front Row Shop. Bardzo dużym plusem jest szeroki i interesujący asortyment, natomiast znacznym minusem jak dla mnie - długi czas dostawy. Na zakupiony produkt czekałam blisko miesiąc.

Baleriny ZARA


Kapelusz Front Row Shop

Spodnie ZARA

Koszula ZARA

Korzystając z przepięknej pogody, towarzyszącej nam w weekend, wczoraj udało mi się sfotografować outfit z wykorzystaniem powyższych nowości. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam za kilka dni po kolejną porcję zdjęć.

Trzymajcie się ciepło, do zobaczenia wkrótce!
M.

22 komentarze:

  1. O tak, z chęcią zobaczę dalsze zdjęcia! :D
    Aw, koszula i kapelusik najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na zakupiony produkt czekałam aż 2 :D Spodnie super, takich mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo... niestety czas oczekiwania na przesyłkę z zagranicy jest długi. Natomiast 2 miesiące? To już przesada.

      Usuń
  3. Świetne zakupy! Czekam na stylizację z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  4. no buty urocze, ja dziś kupiłam dwie koszule ze stradivariusa za parę groszy, tyle że w sh :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kapelusz i balerinki!!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. prawie wszystko piękne *-* tylko te baleriny... blee

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne łupy :)
    Pozdrawiam
    http://tendies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Klasyki zawsze się sprawdzają i stanowią świetne wyjście do bardziej ekstrawaganckich looków :)

    Pozdrawiamy
    luxusowi.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe nowości.
    Najbardziej w oko mi wpadła koszula z Zary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapelusik i pantofelki sa wspaniale!
    Edita
    www.pret-a-reporter.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. w balerinach się zakochałam!
    są cudowne!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę buty i koszulę - są świetne! :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń