sobota, 30 sierpnia 2014

Avanti! Moda okiem blogerki


Kochani, dziś mam przyjemność pochwalić się Wam publikacją we wrześniowym wydaniu magazynu Avanti. Miałam niezwykłą okazję pracować nad własną modową interpretacją leitmotive'u numeru - pastelami - trendem nadchodzącego, jesienno-zimowego sezonu.
Ponadto jeśli macie ochotę przeczytać o początkach mojego bloga, o tym, co daje mi działalność w Internecie, jak powstają moje stylizacje, co mnie inspiruje, skąd czerpię pomysły, poznać moje ulubione adresy w sieci -  zachęcam do kupna magazynu! Jest już od wczoraj w sprzedaży.


@ Wojtek i Kamil - dziękuję za ogromne zaangażowanie, cierpliwość i szczere chęci.

Poniżej namiastka tego, co znajdziecie w czasopiśmie oraz outtake z sesji fotograficznej.




Mój sposób na pastele? Tylko w wersji total look. Urzekł mnie baby blue. Doskonale wygląda na prostych fasonach. Skóra i spodnie typu biker nadają stylizacji rockowy pazur. Męski charakter ramoneski przełamałam jasnymi, pudrowymi kolorami, które nadały jej lekkości. Wielki błękit był hitem tego lata, a co ciekawe - jest wciąż w trendzie tej jesieni i zimy. W tym sezonie nosimy go od stóp do głów.
Rock w pastelach. 


Zestaw: Kurtka ZARA | T-shirt Springfield | Naszyjnik ZARA | Spodnie Pull&Bear | Torebka Blackfive | Buty ZARA | Pierścionki H&M | Okulary Sheinside



26 komentarzy:

  1. Wyglądasz naprawdę kwitnąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładna! I gratuluję publikacji, oby więcej takich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje kochana!!
    Świetne propozycje, na pewno nie jedna z nas się zainspiruje :) hehe
    A baby blue też uwielbiam i jesienią również zamierza, go nosić :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Również uwielbiam błękit, jednak postawiłabym na jasne dodatki zamiast czarnych ;) A te spodnie nie są z bsk, bo mam takie same albo bardzo podobne z tej firmy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, baby blue sprawdza się idealnie jako total look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie! Pięknie podkreśliłaś swoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie kochana.
    Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja idealna w każdym calu!
    Gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko Super...ale do tego zestawu jakoś Nie pasują mi but/torebka

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!
    wiem jakie to piękne uczucie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja świetna! Wszystko fajnie dobrane... :)
    Jednak ,,rock w pastelach" do mnie nie przemawia... :)
    Gratuluję publikacji w magazynie!
    Pozdrawiam
    http://meglovesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam i już przejrzałam Avanti, więcej takich fajnych blogerek w tym piśmie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. super, że Avanti pokazuje inne bloggerki niż pozostałe gazety :)
    ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, total look z pastelami- genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne foto jak się uśmiechasz :)
    Całość jak zawsze perfekcyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, gratulacje! :) A zestaw jak zwykle genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kolor jest przepiękny :)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Avanti!!!
    Nie przepadam za tym kolorem, ale Ty jak zwykle dałaś radę nadać stylizacji rockowy pazur!!! Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spodnie mi sie bardzo podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wow wow!!! Gratulacje, jesteś świetna w tym co robisz ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :) Wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. przygarnęłabym te spodnie i kurtkę, idealne komplet tworzą ;)
    Gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń