sobota, 22 marca 2014

Trendy 2014 - Baby blue

Witaj wiosno!
Mamy nowy sezon, a wraz z nim rozpoczynam cykl trendów SS14 i przegląd odpowiadających im ubrań dostępnych na rynku w popularnych sieciówkach.
Dziś na tapecie pastele. Od mięty, przez odcień letniego nieba, aż po pudrowy róż i lawendę. Wszystkie odcienie pasteli będziemy nosić w wiosenno-letnim sezonie. Dla mnie odkryciem kolekcji SS14 jest baby blue i o nim właśnie będzie dziś mowa.

Wielki błękit.
Odcienie niebieskiego opanowały światowe wybiegi i ulice.
Tej wiosny musisz mieć coś błękitnego w swojej szafie. Ten kolor najlepiej wygląda na prostych fasonach wraz ze srebrnymi dodatkami. Subtelne kolory - biel, beż lub szarość idealnie uzupełnią całość każdej stylizacji, dodając jej subtelności i uniwersalności.


Poniżej przygotowane przeze mnie wybrane modele ubrań marki ZARA [właśnie ta sieciówka oferuje nam najwięcej trendowych pantonów błękitu].

Kurtka ZARA
Sukienka ZARA
Top ZARA
Spódnica ZARA

Koszulka ZARA
Spódniczka ZARA
Spodnie ZARA
Koszula ZARA

Sandały ZARA
Sandały ZARA
Czółenka ZARA
Czółenka ZARA
Naszyjnik ZARA
Płaszcz ZARA
Bluza ZARA
Top ZARA

16 komentarzy:

  1. o jak super, teraz będę modna z moją błękitną skórzaną ramoneską! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Mohito w najnowszej kolekcji jest świetna ramoneska w baby blue ;).

      Usuń
    2. Ja mam właśnie tą z Mohito. Przyznam, bardzo mi się ona podoba i jest świetnym zamiennikiem tej słynnej ramoneski z Zary. Do tej z Zary się przymierzałam, jednak niezbyt korzystnie w niej wyglądałam i trzeba było poszukać zamiennika :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten kolorek więc fajnie, że będzie go pełno na ulicach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ten kolor :) świetne propozycje podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosną rządzą pastele a na ten sezon też obstawiałam błękit ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten trend akurat jest super! pasuje w sumie do każdego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja szukam torebki w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w H&M - 149,90 pln.
      Jak zapiszesz sie do newslettera to bedziesz miec 25% zniżki.

      Usuń
  7. ostatnio bardzo polubiłam się właśnie z tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. plaszcz trzeci od konca bardzo najs :) lubie pastele, dobrze sie czuje w takich kolorach.

    Ania, http://taffydream.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze w sklepach Reserved i Stradivarius można znaleźć przepiękne egzemplarze tego trendu! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno temu wyrzuciłam wszystkie rzeczy w tym kolorze, więc planuję kupić coś nowego w tym kolorze w najbliższym czasie;)

    OdpowiedzUsuń