środa, 23 października 2013

" "

"Czekałem na kogoś. Z półzapomnianego snu."


Gdzie kończy się rzeczywistość a zaczyna sen?

"Never recreate from Your memory. Always imagine new places."

Sny mają to do siebie, że kreujemy je sami od początku do końca, wykorzystując widziane miejsca, przeżycia, odcinając się od wpływu rzeczywistości.

A im bardziej złożone światy kreujemy, tym bardziej zacierają się granice między jawą a snem.

"Did you think that you could build a prison of memories to lock her in?"

"Kiedy znajdziemy się na krańcach własnej podświadomości, możemy zatracić poczucie rzeczywistości."

Włam do podświadomości.
Myśl głęboko zakorzeniona w umyśle.

"Musiała zamknąć coś głęboko w sobie. Prawdę, którą kiedyś znała, ale zdecydowała się zapomnieć. Sen stał się jej rzeczywistością.
Wiedziałem, że coś z nią nie tak. Nie potrafiła tego przyznać.
W końcu wyznała mi prawdę.
Zawładnęła nią myśl.
Jedna, prosta myśl, która wszystko zmieniła.
Że nasz świat nie jest prawdziwy.
Że musi się obudzić, by wrócić do rzeczywistości."

Podróżujemy między przestrzeniami i poziomami. 
Gubimy się między nimi.


Wzajemnie przenikające się poziomy.
Zacierające się granice rzeczywistości.
Wspomnienia są tak namacalne, a jednocześnie wciąż mało realne.

Zostawiliśmy swój totem w innym wymiarze.
Zamknęliśmy wszystkie portale.
Żyjemy w innej przestrzeni.
Poza czasem.

Zbudowaliśmy dla siebie cały świat.
Wyśniliśmy swój sen.


Fotografie: Wojtek

My.
...from Venice, with love,
M.

45 komentarzy:

  1. Fotografie są przepiękne, bez dwóch zdań, ale czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo przykuły uwagę Twoje cytaty. Musiałam od nowa oglądać post, bo zaczytałam się i zamyśliłam:) Przepiękny post, bardzo klimatyczny. Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jeden z najlepszych komplementów, jeśli fotografie i tekst skłaniają Odbiorców do refleksji.
      Dziękuję.

      Usuń
  2. Ale pięknie. Cytaty razem z tymi cudownymi zdjęciami dały wspaniały efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakim sprzętem robisz zdjęcia? Są nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow a ja dopiero znalazłam Twój blog! zdjecia rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie :))

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So many beautiful photos !! xx
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia jak pocztówki, przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia genialne i cytaty świetne. Ten post naprawdę daje do myślenia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia :) Marzy mi się Wenecja - może kiedyś :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś cudowna!! Uwielbiam twoje zdjecia. A to na ktorym sie tak piekne smiejszesz - MISTRZ

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne zdjęcia, piękna Wenecja i piękna Ty!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. cytaty z Incepcji? pięknie je wpasowałaś i zdecydowanie przyciągnęły uwagę !

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zdjęcia :)) i ten Twój uśmiech :D

    pozdrawiam!
    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Co za widoki! Wow! A Ty taka niewinna i szczęśliwa :) fajnie tak uciec od polskich krajobrazów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwa bardziej niż kiedykolwiek. Mam ku temu powody. A właściwie Jeden. ;-)

      Usuń
  15. Jesteś bardzo ładna, na każdym zdjęciu wyglądasz fenomenalnie ;))).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe zdjęcia i na końcu najlepsze podsumowanie: DEFTO!

    OdpowiedzUsuń
  17. widać, że jesteś spełnioną i inteligentą osobą :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowneeee zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne wakacje , zazdroszczę
    serdecznie zapraszam: http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mogę przestać wpatrywać się w Twoje fotografie,
    dzisiaj jestem tu już drugi raz. Kocham Wenecję naprawdę mocno (w tym roku też udało mi się ją odwiedzić na krótką chwilę!) i zdjęcia z tego wpisu fenomenalnie oddają jej klimat!
    i Ty Kochana - promieniejesz, szczęście tryska z każdego kadru, niesamowicie mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mnie rozłożyłaś na łopatki tym komentarzem.
      Muszę stwierdzić z pełną odpowiedzialnością, że od pewnego czasu kocham Wenecję równie mocno.

      PS. Gratuluję spotkania Ángeli Moliny. ;-)

      Usuń
  21. Cudowny post. Wszystko wygląda na dokładnie przemyślane i odpowiednio dobrane. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznie, że są osoby, które to zauważają. ;-)
      Bo rzadko pozostawiam cokolwiek, co jest dziełem przypadku.

      Usuń
  22. Zdjęcia są fantastyczne!! A Ty w tej granatowej spódnicy wyglądasz wprost fenomenalnie!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piszę prace dyplomową na temat blogów o modzie, pilnie poszukuję ankieterów
    http://moje-ankiety.pl/respond-52998.html
    bylabym bardzo wdzieczna jakby ktos znalazl chwilke na wypelnienie
    pozdrawiam cieplo i trzymam za was wszystkie kciuki:)

    PS. piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym polecała coś z tej firmy http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-58616-Botki-TOMMY-HILFIGER-Brenda-4-A-FW56815998-Cognac-606.html, a nawet nie coś, a te konkretne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wole jesien w eleganckim stylu i klimacie, wiec postawilabym na http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-58616-Botki-TOMMY-HILFIGER-Brenda-4-A-FW56815998-Cognac-606.html

    OdpowiedzUsuń
  27. szpilki zawsze spoko:) szczegolnie http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-60694-Szpilki-GUESS-FL4RTHPAT08-Black.html :) sa mega kobiece i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcie z bukietem róż oddaje więcej emocji, niż tysiąc słów - pięknie!

    Pozdrawiam,
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdybys tylko wiedziala ile ja razy zagladam , ogladam zdjecia :) podziwiam i podziwiac bede :) prawdziwa Ty:)

    OdpowiedzUsuń