poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Sugar man

Pamięć i tożsamość. 
Nawet jeśli nasza twórczość nie zrewolucjonizuje naszego pokolenia, nie okaże się przełomem, nie przysporzy nam uznania, umrzemy bez słowa i dobrej sławy jako zdolni dziwacy, jednak jeśli miałaby ona dotrzeć i zostać docenioną po wielu latach, z całą pewnością będzie warto. Nigdy nie wiemy, czy ziarno, które siejemy trafia w odpowiednim momencie na właściwą glebę. Jesteśmy prawie bezbronni wobec kaprysów historii. Ale to nie jest wystarczający powód, żeby zaprzestać zasiewów.
Warto tworzyć, czuć, doznawać własnego artystycznego katharsis. Doświadczać niepowodzeń, które również są wpisane w tę działalność. Iść z marzeniem wiecznie niespełnionym, by czerpać siłę do dalszej walki. Wszystko może mieć sens wbrew widocznym dla nas faktom.
Musimy zdecydować czy chcemy płonąć czy tylko się tlić. 
Działajmy.


Postprocessing: Mirella Szymoniak



A na koniec VIDEO niespodzianka dla wytrwałych, a jakże.


Zestaw: Ramoneska House | Narzutka Pudle w Pudle | Spodnie StaffbyMaff | Pierścionek House | Naszyjnik House | Kolczyk Erbs & Bjerke via StylePit | Torba House | Koszulka H&M | Botki Jeffrey Campbell | Czapka Upfront via StylePit | Okulary Brylove [model Dunkirk]



A w ramach ogłoszeń parafialnych - mam do sprzedaży kilka rzeczy z mojej garderoby. Zostały jeszcze te dwie kamizelki.

Kamizelka skórkowa ozdobiona srebrnymi ćwiekami - 60 PLN + przesyłka, Bershka rozmiar M.

Jeśli jesteście zainteresowane zakupem, proszę o wiadomość na priv na Facebooku lub na maila.


69 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, ja bym się wywaliła na takich obcasach :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieprawdopodobnie dopracowany look! Buty prezentują się świetnie! Dziwność okularów intryguje ! Narzutka zachwyca.

    Wyjątkowo inspirujący tekst!

    Działajmy!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabrałabym Ci te buty! <3
    wyglądasz świetnie, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh wow that is one cool outfit!!! I'm crazy about your pants!

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa, kocham te buty :D Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie do końca w moim stylu, ale i tak jest perfekcyjnie!
    nie mogę oderwać oczu od wspaniałych fotografii

    OdpowiedzUsuń
  7. We wszystkim wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze napisane. Stylizacja jest świetna. Każdy Twój outfit to inspiracja dla mnie, naprawdę - jesteś genialna w tym co robisz! Ale mam jedno pytanie, nie było Ci zimno kiedy pozowałaś do zdjęć? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, cieszę się ogromnie.
      Przyznam Ci się bez bicia, że to były najgorsze warunki EVER! Nawet "zimą" [bo wciąż ją mamy] było lepiej. Ten dzień był okropnie zdradliwy. Niby słońce, niby roztopy, a wiało przeraźliwie.
      W ogóle z różnych przyczyn to był trudny dzień.

      Usuń
  9. trochę boję się tych butów, aczkolwiek wyglądasz zachwycająco, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Te butki wyglądają na straaasznie ciężkie ;)

    http://venuskerrigan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to prawda, swoje ważą, ale nie do przesady. W każdym razie - nie pozwalają odlecieć zbyt wysoko. :)

      Usuń
  11. Gorgeous outfit, love your shoes!!! xx

    fashiontatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. buty to bym Ci z chęcią zabrała <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wchodząc na Twojego bloga, oglądając Twoje fotografie, czytając teksty mam wrażenie, że niepowodzeń nie doświadczasz. Wszystko jest zawsze dopracowane, dopięte na ostatni guzik. Jednak fakt faktem, bez pozornych porażek trudno iść dalej:)

    Zestaw idealny dla Ciebie! Sam krój spodni nie należy do moich ulubionych, lecz oglądając Twoje zdjęcia z zestawów z rurkami zauważyłam, że masz chyba dość wąskie biodra, a taki dół wg mnie idealnie pasuje do Twojej figury! Ponad to bardzo podoba mi się zastosowane warstwowanie - ramoneska założona na dłuższą narzutkę prezentuje się rewelacyjnie! Nie wspominając już o butach!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko niemalże idealnie wychwyciłaś. Ogromnie mnie to raduje.
      Jedno, co chciałabym skomentować, dopowiedzieć, to kwestia niepowodzeń. Owszem, one występują, gdyż mój świat i świat moich kreacji nie ogranicza się jedynie do stylizacji blogowych.
      Miałam na myśli głównie fotografię i okołoartystyczne działalności - wciąż zmagam się ze swoimi ułomnościami i niedociągnięciami. Człowiek z założenia chce więcej, dalej, mocniej. :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Dokładnie dokładnie, nie sprecyzowałam, chodziło mi również o fotografie Twojego autorstwa których jestem wielką fanką! O wszystko co prezentujesz szerszej publice.
      Pozdrawiam i mocno Ci kibicuję!:)

      Usuń
  14. okulary boskie, mi jakoś nie było w takich do twarzy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, ale i dość problematyczne, to prawda. Nie każdemu pasują. Sama mam wątpliwości, czy i mi tak. ;-)

      Usuń
  15. buty akurat nie w moim typie, ale bardzo mi się podoba Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten fason spodobał się do tego stopnia, że kupiłam dwie torebki. Jedną czarną, drugą nude.

      Usuń
  16. Rewelacyjny zestaw ! Super wyglądasz w tych butach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow wyglądasz, że aż zamarłam. Rządzisz

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę teraz o tych wszystkich ludziach, twórcach, którzy przepadli. Los im nie sprzyjał i dla nas nie istnieją, chociaż byli i mogli być naprawdę niesamowici i wielcy ...
    Płomień zostawia dużo większy ślad, ale może też szybko się wypalić, jeżeli nie damy mu odpowiedniego surowca do spalania ...
    A co do zestawu - cudo. Jestem oczarowana i zakochana. Piękna kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam 'Sugar mana' bardzo bardzo. Zainspirował mnie do napisania tego tekstu.
      A co do drugiego akapitu - dlatego ważne jest, abyśmy zawsze mieli na tyle surowców, które możemy podrzucić do spalenia, żeby podtrzymać ten płomień.

      Usuń
    2. Ja też polecam, bardzo! Film niezwykle inspirujący, niewiarygodna historia - pouczająca i piękna. A muzyka... co tu dużo mówić - cudowna.

      Usuń
  19. Awesome
    The boots are stunning


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, bardzo do Ciebie pasuje:)

    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię zwracać uwagę na szczegóły i tym razem do gustu przypadł mi kolor twojego lakieru do paznokci. Już zapisałam sobie, że zdecydowanie muszę gdzieś taki zdobyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam czytać co tutaj piszesz. Pięknie i życiowo, aż się chce czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Jesteś zjawiskowa! Przepięknie wyglądasz! :)
    Jestem pod wrażeniem Twojego wyczucia stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mrocznie i z charakterem czyli to co lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzisiejszy post ma sile! Moc slowa i porazajace, cudne zdjecia. Pieknie i inspirujaco, uwielbiam. Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś niesamowita,a ta stylizacja przypadła mi do gustu w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle rewelacyjnie!
    Te zagraniczne blogereczki nie umywają się do ciebie ;)
    Świetnie wyglądasz w tych włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  28. o mamo <3 jaki świetny blog <3
    dodaję do obserwatorów i serdecznie zapraszam do mnie ^^ buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem pod wrażeniem całego zestawienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. strój podoba mi się , ale buty są moim zdaniem straszne dosłownie .

    wpadnij wolnej chwili : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia jak zwykle na wysokim poziomie, ale stylizacja tym razem na nie, oj nie... Te spodnie i okulary całkowicie zakłócają mi odbiór.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ja Cię uwielbiam, Mirello droga! Zaglądam tutaj do Ciebie bardzo często, bo inspirujesz. Ale nie tylko świetnie dobranymi stylizacjami, ale przede wszystkim urzekasz inteligencją, swoimi przemyśleniami, refleksjami. Okazuje się, że uroda może iść w parze z inteligencją i jesteś tego naprawdę dobrym przykładem. A mówię Ci to ja - kobieta, więc myślę, że to się liczy podwójnie, jeśli nawet nie potrójnie;) Inspirujesz mnie. Do tej pory siedziałam cicho, ale postanowiłam wyjść z cienia i zostawić ślad.

    Masz rację - bez względu na to, czy zdołamy zapisać się wielkimi literami w historii świata, czy też nie, trzeba robić swoje, iść do przodu i działać. Bo dzięki temu, że działamy, wyznaczamy naszą drogę, nasz cel i naszą obecność i nigdy nie będziemy niewidzialni. Ważne to robić to, co się kocha i nie rezygnować z realizowania marzeń. Przekonałam się o tym na własnej skórze.

    Pozdrawiam Cię serdecznie, zapraszam do siebie i dołączam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między innymi dla takich spostrzeżeń i komentarzy warto prowadzić bloga! Dziękuję, że doceniasz to, co robię i cieszę się, że wreszcie wyszłaś z cienia. A i po Twoim komentarzu sądząc - nić porozumienia jest znaczna. :) Porywa do dalszej dyskusji.

      W odniesieniu do tego, że okazuje się, że uroda może iść w parze z inteligencją, staram się raczej nie komentować podobnych wypowiedzi, jednak zazwyczaj, czytając temu podobne zdania w Internecie [w ogóle, nie tylko te odn. się do mojej osoby] zadziwia mnie, jak wielu ludzi postrzega innych stereotypowo. Choć może - schematycznie, to lepsze określenie. I oczywiście nie piszę tego, żeby Ciebie urazić, nie chcę żebyś odebrała to jako tekst wycelowany bezpośrednio w Ciebie, ot ogólna refleksja po przeczytaniu komentarza, która od dawna chodzi mi po głowie. :)
      Jeśli chodzi o mnie, staram się nie wyrabiać własnego zdania jedynie w oparciu o powierzchowność drugiej osoby. Nie sądzę, żeby w ogóle była to słuszna droga do prób oceny innych. Nie wiemy, czym się na co dzień zajmuje, jakie ma wykształcenie, bagaż doświadczeń etc., mamy jedynie zdjęcia [czyli de facto urodę jak na talerzu] lub wybrany ułamek rzeczywistości [w dodatku jedynie wirtualnej] - bloga, a już nie daj Boże - szafiarskiego [zwał jak zwał]. A gdy okazuje się, że dana osoba ma coś do zaoferowania, coś sensownego do powiedzenia, zazwyczaj następuje wielkie zdziwienie, pozytywne zaskoczenie, tak jakby z założenia była inteligencji średniego sortu [żeby nie powiedzieć wprost - głupia]. W gigantycznym uproszczeniu, czytaj: ładna-głupia, fashionistka-pusta dziewoja. Tak jakby uroda lub zajmowanie się daną dziedziną było ujmą i te osoby musiały zawsze wszystkim dookoła udowadniać, że tak nie jest.
      To zjawisko jest powszechne i ma zastosowanie praktycznie na każdym polu i w każdym zawodzie, pewnie można by na jego temat napisać spory artykuł, a i tak jak świat światem, nic by to nie zmieniło. Więc jedynie akcentuję sprawę.

      Najważniejsze to robić swoje.

      A na bloga na pewno zajrzę, bo jak na razie wpadłam tam na chwilę i pobieżnie widziałam, że interesujące teksty serwujesz.
      Do zgadania, do przeczytania!

      Usuń
    2. To ja powiem tylko AMEN :)! Uwielbiam zaglądać na Twój blog bo nie tylko stylizacje są fantastyczne, ale i można przeczytać coś mądrego, a to niestety w dzisiejszych czasach w dobie tabloidów jest coraz mniej spotykane! Pozdrawiam

      Usuń
    3. A propos tych stereotypów, żeby już nie ciągnąć tematu w niepotrzebną nieskończoność, zgadzam się z Tobą w 100 % procentach. I zapewne, gdyby ktoś mnie spytał, wytknęłabym tę naszą społeczną wadę innym, pokazując palcem jak nie należy postrzegać ludzi i jakim zachowaniem gardzę. A tu proszę, sama w przypływie jakichś emocji jednak dałam się ponieść fali silnie zakorzenionego stereotypu. I choć moja wypowiedź miała mieć wydźwięk lekko żartobliwy w tym konkretnym punkcie, to jednak stereotypem tym się posłużyłam. Mea culpa, bo zazwyczaj staram się walczyć z podobnie ograniczonym myśleniem! :)

      "Najważniejsze to robić swoje" - to jest to.

      Do następnego!

      Usuń
    4. Pocieszające są takie komentarze, bo świadczą o tym, że ludzie czytają... Nie tylko oglądają zdjęcia - bo przecież to blog modowy, więc notka jest niepotrzebna.
      Świetnie, że są blogerki modowe, które piszą sensowne notki. Mają osobowość, styl i własne zdanie. Propsy ;)
      No i świetny "Stawowy" post!
      Ruda - Modne Frele

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Właśnie dlatego postanowiłam się odezwać po jakimś czasie wyłącznie odwiedzania, patrzenia i czytania, bo uważam, że warto doceniać te blogi, które coś sobą reprezentują poza dobrą fotografią, czy świetnym płaszczem. A takich jest naprawdę niewiele, dlatego ukłony raz jeszcze. Aż do znudzenia tym lukrem;))

      Usuń
  33. idealnie wyglądasz ! świetne wyczucie stylu !
    i bardzo interesujący blog :))

    OdpowiedzUsuń
  34. o mój boże, jesteś REWELACYJNA ! ta stylizacja.. po prostu napatrzeć się nie mogę ! coś NIESAMOWITEGO !

    pozdrawiam, i.

    OdpowiedzUsuń
  35. jak zawsze super stylizacja.
    Ubustwiam Vita jako fotografa , szczena opada :o

    OdpowiedzUsuń
  36. JESTEŚ NIEZIEMSKA UWIELBIAM CIĘ!!!!Buty są moim marzeniem podobnie jak kilka innych par od Jeffrey'a Campbella

    OdpowiedzUsuń
  37. Mirello! Już tu byłam kilka razy. Teraz znowu weszłam bo StaffByMaff mi o Tobie przypomniało w poście na fb ;) Fajny jest Twój blog, wyróżniasz się i masz doskonałego fotografa! Fajnie, że coś piszesz też, swoje przemyślenia. W zalewie blogów Twój jest naprawdę warty uwagi. Może bardziej niż same stylizacje zachwyca mnie klimat jaki prezentujesz na swoich fotkach. Oczywiście wszystkie ubrania są ładne i niezwykle Ci pasują, wyróżniasz się też ale ja trzymam się swojego stylu i powiem szczerze, że ciężko mnie zainspirować. Ale tak mi się właśnie wydaje - że należy być zawsze i wszędzie SOBĄ. Tobie to wychodzi wspaniale i na korzyść. Jeszcze jedno - super Ci w tych spodniach! Wydają się idealne do Twej sylwetki ;) POZdrawiam ciepło i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zapraszam do siebie http://roccacocca.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, wszystko ze sobą współgra! narzutka świetnie wygląda pod ramoneską, a buty i okulary dopełniają całą stylizację :) kolejny raz się zachwycam!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Strasznie mroczna wersja Ciebie, ale podobasz mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. alez jestes sliczna! chyba najbardziej lubie Ciebie wlasnie w takim wydaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Katharsis mówisz, uwielbiam to okreslenie:)Spodnie genialneee

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz świetny styl! Super stylizacja :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja, zdjęcia są mega dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  45. buty są kosmiczne, choć chyba bym się bała założyć xD
    raczej takie: http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-52576-Botki-GINO-ROSSI-DB629L-TWO-CWCW-9900-0-Czarny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne założyłam do następnego outfitu. Niebawem się przekonasz. ;-)

      Usuń
  46. GENIALNIE !!!! <3
    Masz ŚWIETNE włosy...
    Zazdroszczę *.*
    Zapraszam do mnie ----> thealexlook.blogspot.com
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń