niedziela, 3 marca 2013

Black or white?

Jaźń odzwierciedlona.
Społeczne lustro.
Tak często źródłem wiedzy dotyczącej nas samych.
Osąd społeczny umieszcza w jednej z szufladek. Czarne-białe.
Czerpiemy i kształtujemy wiedzę o sobie i własnej wartości w oparciu o reakcje ludzi w stosunku do naszej osoby. Co pomyślą? Interpretacja ich wypowiedzi podstawą samowiedzy.
Niewyobrażalne.

Kolejna skrajność - pusta przestrzeń. Próżnia absolutna - jak kto woli.
Brak jakichkolwiek oddziaływań i interakcji psychologicnych.
Stan idealny. Z pozoru.

Istnieje przecież grayscale...

A teraz kilka słów o dzisiejszym zestawie.
Dlaczego nie czarno-biała koszula w paski z kołnierzykiem i dżinsy rurki? Zbyt proste, zbyt banalne. Boom. Internet pęka w szwach. Ten nudny, przewidywalny set jest wszędzie, odkąd geometryczny trend pojawił się na horyzoncie.
Nie interesuje mnie to, co widzę dookoła. A na pewno nie w przełożeniu 1:1. Nuży mnie. Liczy się adaptacja. Oswojenie tematu na swój sposób. Jeśli chcę przełożyć jakiś kierunek na moją modową rzeczywistość, musi być skrojony na miarę. Musi zostać przepuszczony przez machinę mojej osobowości i filtr wyobraźni. To podstawa każdej stylizacji. Jeśli próbuje się bywać kimś innym, nigdy nic z tego nie wyjdzie.
Dlatego mój dzisiejszy zestaw oscyluje wokół dobrze znanych Wam motywów, w zaskakującym, świadomym wydaniu. Total geometrii. Z domieszką etno. I kontrolowanego chaosu. Moda nie pozwala mi się nudzić. A ja nie pozwalam się nudzić Wam.
UWAGA! Grozi oczopląsem.



 
Kapelusz Seeberger | Sweter Staff by Maff | Krótka narzutka (old) H&M | Czarna bluzka basic H&M | Spodnie StylePit | Pasek Vintage | Plecak Erbs & Bjerke | Botki czasnabuty

Mirella Szymoniak - postprocessing zdjęć




Wczoraj działo się dużo dobra. Relacja i efekty końcowe very soon. Oczekujcie.
M.

68 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy zestaw! Podoba mi sie, jak polaczylas te wzory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz w kapeluszach ;)
    Makijaż bardzo naturalny, ale świetnie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda oczy trochę bolą ;) ale powiem szczerze, że podoba mi się jak wszystko ze sobą zestawiłaś:) dzieje się i o to w tym wszystkim chodzi, modą należy się bawić i Ty to pokazujesz i to mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie trochę za dużo na raz. Ale i tak ładnie :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. you did that pattern mix so well, love your outfit! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. jedna z moich ulubionych stylizacji *.* rewelacja! a do tego te zdjęcia <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie za duzo o plecak :) widzialabym tutaj zwyczajny skorzany czarny, ewentualnie w jakims mocnym kolorze :) poza tym to Twoja najlepsza stylizacja, bardzo mi sie podoba, a Ty wygladasz oblednie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czarny skórzany plecak byłby lepszy :)

      Usuń
  8. Jest genialnie! Pięknie piszesz, Twoje opisy w każdym poście są niczym poezja, Twoja własna baśń. Właśnie rzez to nie pozwalasz nam się nudzić, dzięki Ci za to!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten oczopląs jest bajerancki. "Kupuję" w całości !

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow świetnie, choć jak dla mnie byłoby nieco zbyt odważnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i zdjęcia super! Bardzo mi się podoba, a tobie bardzo pasuje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak Ty robisz, ale wzory w takim stężeniu zwykłego śmiertelnika by zeżarły i wypluły kości na pudelku, a u Ciebie potulnie się dostosowują i grzecznie słuchają faktury materiału i krzywych kobiecych linii. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie są megaaa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna Mirella <3 <3 uwielbiam Cię w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze, niby oczopląsowe, ale daje jednak poczucie harmonii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba! fantastyczny i ciekawy zestaw na tle szarej codzienności. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love, love, love!:)
    To jeden z moich ulubionych outfitów<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Too bad i don't understand the text of the post but anyway the pictures are fine and the outfit is so fantastically original !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ! ;) Sweter StaffbyMaff jest naprawdę świetny. Idealnie wszystko połączylaś ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. LVE that black and white prints dear :)
    XX
    and <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wszystko połączyłaś, masz śliczne włosy <3

    http://needyesterday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż mnie oczy od tych pasków bolą :p ale ciekawie, włosy masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudownie, chyba bym cię zauważyła z kilometra. Poza tym jest to najlepszy zestaw jaki widziałam.
    kocham tą stylizacje, kocham twoje włosy i twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się zestaw podoba na zdjęciach, na ulicy bym się chyba skrzywił na jego widok :P

    Strasznie fascynuje mnie ta narzutka, aż czuć przez zdjęciach jej dotyk! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. z każdym postem zachwycasz mnie coraz bardziej !

    OdpowiedzUsuń
  27. Własnie! prostota i to co u innych to nuda! brawo :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna interpretacja b&w. JA już tym zygam, a lubiłąm nosić ten najprostszy kontrast, wydawał mi się zawsze klasyczny, ale cały look dobierałam 'po swojemu' , coś jak tu u Ciebie. Obecnie do pozygu tych pasków..

    OdpowiedzUsuń
  29. I love the way you mixed the prints :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Co tu dużo pisać? Ładnemu we wszystkim ładnie :*



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak, tak tak! Bardzo podobasz mi się w czarno - białej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mirella mam takie trochę techniczne pytanie...
    Szukałam u p. Witalis Szołtys na facebooku i stronie ale nie znalazłam informacji.
    Jakim sprzetem a w szczególności chodzi mi o obiektyw robił zdjęcia do tej i innych stylizacji?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Żaneta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Pan Witalis nie będzie miał nic przeciwko, jeśli zdradzę Ci ten sekret. Nikon D300s z 50mm 1.4.

      Usuń
  33. świetna stylizacja :) tez bym z chęcią w taki look wskoczyła ;D extra:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mistrzostwo, dołącza do moich ulubionych setów w Twoim wykonaniu :) I zdjęcia jak zawsze świetne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie oczoplas jest idealny! Moje oko sie nie buntuje, wrecz przeciwnie -nie moze sie napatrzyc!! Genialny zestaw, choc ja nie do konca jestem "za" tryndem biel/czern/paski..Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastycznie wyszedł Ci ten czarno-biały oczopląs :D

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo mi się podoba Twój wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  38. You are amazing!!! I love this outfit. Followed you! <3

    sartorialust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Faktycznie trochę można dostać oczopląsu, ale obroniłaś się - fajnie to wygląda, choć ja bym się na taką dawkę wzorów nie odważyła ;)
    Masz niezwykłą urodę.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Trudno jest zrozumieć skalę szarości, która wykracza poza codzienne schematy. Schematy ułatwiają ludziom funkcjonowanie, pojmowanie świata. Wychodzenie poza nie to nieznane, to ryzyko - kto dziś dobrowolnie rezygnuje z dobrze znanych, wypróbowanych ram definiujących nasze życie?
    Wyglądasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna katanka i plecak! Dodaje do obserwowanych!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie wyglądasz;) super zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  43. można dostać oczopląsu, to prawda, ale z drugiej strony tak wszystko zestawiłaś, że współgra ze sobą idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zmieniłabym plecak i buty na czarne.
    Poza tym - wielkie WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z całą moją ogromną miłością do Maff, Cajmel czy innych dziewczyn, miażdzysz tym zestawem wszystkie polskie blogerki!

    OdpowiedzUsuń
  46. GENIALNY LOOK! ŚWIETNE, ODWAŻNE ZESTAWIENIE ALE WYSZŁO MEGA!
    oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie ;)) http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny zestaw!
    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu: http://www.allaboutwomanity.blogspot.com/2013/03/film-szkoleniowy-step4hair-konkurs.html
    :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak dobrze, że jest taka strona jak kimono.pl dzięki której dowiedziałam się o Twoim blogu.
    Swoją drogą nie wiem, dlaczego wcześniej tu nie trafiłam tylko dopiero dzisiaj.
    Jesteś bardzo, bardzo ładna, stylizacje są ze smakiem.
    Będę tu bardzo często zaglądać!! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. jesteś osobą której najbardziej na świeci pasują kapelusze !

    OdpowiedzUsuń
  50. You have a really good sense of style! So pretty :)

    xx Alexa
    WWW.ALEXADAGMAR.COM

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny zestaw! zapraszam do mnie http://decodethedresscode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Leginsy są super!Całość mega mi się podoba : ))

    www.outgoingtaste.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  53. dostalam oczoplasu ale bardzo pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo dobry zestaw, inspirujesz!: D

    OdpowiedzUsuń
  55. I teraz już wiem kogo widziałam z daleka na chodniku :) Bardzo dobry zestaw. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. MAGIA! Uwielbiam azteckie motywy a ty jesteś mistrzynia w ich łączeniu!

    Chciałabym Cię zaprosić na FB, na którym znajdziesz mnóstwo modowych inspiracji: https://www.facebook.com/paniniczyja.official

    Oraz do obserwowania mojego bloga:
    http://www.paniniczyja.blogspot.com

    Do zobaczenia! Paniniczyja <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna, pomysłowa stylizacja! Masz przepiękne włosy. Pozazdrościć!
    http://redheadstyyyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń