niedziela, 3 lutego 2013

Kill f-ing Bill

Perfekcjonizm zabija. 

Praktykowany z umiarem pcha nas prosto w ramiona sukcesu, pozwala się doskonalić, motywuje do rozwoju, przekraczania granic. Jednak przedawkowany - działa destrukcyjnie. Niszczymy siebie i innych. Nie jesteśmy w stanie zaakceptować własnych lub cudzych błędów, niedociągnięć, niepowodzeń. Odczuwamy chroniczne niezadowolenie. Wymagamy od siebie maksimum, nieustannie podnosząc poprzeczkę. Bo osiągając pewien poziom, nie wypada zejść poniżej. W skrajnych przypadkach, zawsze znajdziemy dziurę w całym.
Ale czy nie stawiamy przed sobą zbyt wygórowanych wymagań? Czy nasza wartość w istocie zależy od tego, ile osiągniemy?
Przeczytałam ostatnio taką oto sentencję: "Perfekcjonizm nie dopuszcza niedoskonałości, a przecież człowiek z definicji jest niedoskonały. Jeśli więc próbujemy stać się idealni, to działamy wbrew naturze."
I przyznam, pierwsza nasunięta myśl - "Sentencja ma sens". Druga myśl - "Częściowo". Bo czyż właśnie owa próba nie czyni nas lepszymi? Lepsze jest zawsze wrogiem dobrego. Ale jak się okazuje - tylko pozornie. Perfekcja jest ułudą.
Może zaślepieni pogonią za doskonałością tracimy prawdziwy sens?

I'll kill You, bastard!



Dziś w ruch poszła kamizelka od dziewczyn ze StaffbyMaff. Pasuje niemalże do wszystkiego, a nawet najzwyklejszym ubraniom potrafi nadać niecodziennego sznytu. Nie chciałam przyćmić jej niczym innym, postawiłam więc na nakrapiane szarości i srebro, a jedynym mocnym punktem, który miał przyciągać Waszą uwagę był mandarynkowy kolor ust. No... i ewentualnie zawadiacki kapelusz.
Tańce, hulanki, swawole.

Zestaw: Kapelusz H&M | Kamizelka Staff by Maff | Bluza Pull&Bear | Naszyjnik Cubus (podobny znajdziecie u Answear) | Pasek Bershka | Pierścionek H&M | Sukienka Bershka | Rajstopy H&M | Buty czasnabuty (a creepersy tutaj)





Postprocessing: Mirella Szymoniak

69 komentarzy:

  1. jakie usta masz piękne *.* oh

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię twoje zdjęcia, nawet nie wiesz jak bardzo! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kamizelka, ale moją uwagę przykuwa naszyjnik, jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoją twarz, Twoje stylizacje, zdjęcia!
    Chyba jestem jakimś psychofanem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze staram się dobierać lokalizacje pod outfity, gdy jest trochę więcej czasu na zrobienie zdjęć na bloga. I cieszę się, że jest to zauważalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam to jak idealnie potrafisz dobrać słowa i może przesadnie ale mogę określi, że ten blog jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku, jak bosko wyglądasz! Pomimo, że stylizacja nie do końca nam leży, po prostu Ty masz coś w sobie:)
    Trzecie najlepsze!
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz cudnie. modeleczka :))


    zapraszam

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ja lubię te Twoje minki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :) pierwszy raz tu jestem i bardzo mi się podobają Twoje stylizacje :) obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chciałabyś zgłębić wszystkie stylizacje, znajdziesz je w dziale LOOKS

      Usuń
  11. wow mega profesjonalnie!

    zapraszam do konkursu można wygrać ćwiekowy kołnierzyk:) wystarczy wysłać stylizację w "małej czarnej" ( sukienka, tunika, spódniczka z bluzka itp) byle na czarno:))
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/2013/02/konkurs-wygraj-konierzyk-z-cwiekami-od.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze nieziemsko wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, ostatnie zdjęcie po prostu mnie powaliło, a stylizacja jest mą inspiracją <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mozna być perfekcjonista w 100%, bo to dążenie do bycia taka osoba wpedzi nas prędzej czy pozniej w jakaś chorobę, a juz na pewno stracimy znajomych, w gorszym przypadku- rodzine....
    Buty masz fantastyczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. O tym samym pomyślałem, jest to zdecydowanie zauważalne. Świetna robota! Zarówno stylizacja sama w sobie genialna, Ty niej prezentujesz się rewelacyjnie, a zdjęcia dopełniają to wszystko tworząc klimat. To jest to :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciuchy same w sobie są rewelacyjne, jednak jako zestaw nie przypadł mi do gustu.
    Natomiast to co napisałaś.. GENIALNE! :)

    www.poor-substitute-for-passion.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. z tym perfekcjonizmem ciekawa myśl, ja mam z tym problemy, lubię miec wszystko dopięte i dopracowane i przyznam, że czasami obraca się to przeciwko mnie
    dodatki i buty są świetne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubie Twoje stylizacje , są inne - oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcie z włosami na ręce-świetne ! Przyznam, że jeśli miejsce dobrane jest pod stylizację to odczuwa się jeszcze bardziej jej charakter.

    Co do perfekcjonizmu, to racja jeśli jest przedawkowany działa destrukcyjnie, jak sama to ujęłaś. Widzę to na przykładzie koleżanki zajmującej się fotografią. Co mnie w tym boli? To, że ona zamyka się w tym świecie "idealnym", a każdą radę/opinię odbiera jako atak dalej pogrążając się w swojej wyimaginowanej niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiejsza stylizacja nie przypadła mi do gustu ;)
    Ale Twoja uroda jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te foty :D zestaw też oczywiście:) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. wygl;adasz super ;)) i miejsce fantastyczne ;ooo !

    OdpowiedzUsuń
  23. masz niesamowicie bogatą mimikę twarzy, pomimo wielu grymasów wciąż pozostajesz piękna :) ogromnie podobają mi się zdjęcia i stylizacja, zgadzam się z powyższymi komentarzami, zawsze idealnie zgrywasz całość :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz, pięknie ci w takim kapeluszu, a dodatki dobrałaś bezbłędnie

    OdpowiedzUsuń
  25. genialnie i cudownie!!! świetny klimat zarówno zestawu jak i tła oraz fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnie zdjęcie moja ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  27. fantastycznie ! uwielbiam Twojego bloga i Twoje stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. jestes przepiekna i cudownie pozujesz! zestaw tez kapitalny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Twojej urodzie jestem zakochana już od jakiegoś czasu. Hipnotyzująca twarz. Jeśli będziesz kiedyś w PL w okolicach Katowicach, daj znać, chętnie Cię sportretuję.
      Moja autorska strona www www.mirellaszymoniak.com

      Usuń
  29. Zestaw obłędny. Jesteś przepiękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o ranyy, jestem zauroczona! jestes przepiękna :)))) zestw REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny fit ! Prześliczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful! you've got great style, girl xx
    www.wldhrts.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna sceneria! Podoba mi się bardzo sukienka i naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny look!

    super jest ten pasek !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super wyglądasz:) i bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest zauważalne. Do tego stopnia, że ja Twojego bloga odbieram bardziej jako modelingowo-fotograficzny niż modowy, bo o ile stylizacje nie zawsze trafiają w mój gust to zdjęcia i ich obróbka są swietne.

    OdpowiedzUsuń
  37. nice look. i love your poses. :)

    oliveneedspopeye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie. Pełnią szczęścia byłby odbiór tej strony jako blog autorski, bardziej z działu art, photo, fashion niż szafiarski (a i takie posty się zdarzają).

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna stylizacja, podoba mi się otoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak zawsze - ŚWIETNA ROBOTA!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak zwykle genialna! Inspirujesz miejscami, strojem... wszystkim :) Kamizelka jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczna stylizacja, przepiękna modelka;) Świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz jak modelka-rockmenka! piękna szminka

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz, dodanie tego metalowego paska i biżuterii, nadało całości szyku:)

    pozdrawiam serdecznie
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Rewelacyjny look! Jesteśmy Twoimi wiernymi fankami :)) Śledzimy uważnie bloga! super

    OdpowiedzUsuń
  46. nie widziałam cie nigdy wcześniej, świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  47. Dajemy jedno wielkie WOW!

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny blog i świetne stylizacje ;) MEGA !

    OdpowiedzUsuń
  49. wiesz co jest interesujace ? wlasnie na tumblr.com szukalam jakiegos zdjecia i przez przypadek spodobalo mi sie jakies ktroe wstawilam na swojego bloga. i patrze a ta fajna dziewczyna na tym zdjeciu to polka, czyli wlasnie ty :)
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  50. rewelacja!świetna kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  51. Aaaa ideał no!! I kamizelka super!:) Sama mam taką jedną, co to zmienia cały look :) Zresztą wiele jest takich drobnych, by się wydawało, rzeczy, które potrafią sprawić, że strój nabiera niesamowitego wyrazu :) Niby nic, a jaka różnica :) ... Bo diabeł tkwi w szczegółach ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Naprawde zniewalasz mnie swoją osobą! Te pozy mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Really cool jewelry and we adore your hair!!
    xxPPFLP
    http://pitypartyforlesspopular.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Super stylizacja:) naszyjnik jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  55. Zakochałam się w kamizelce, jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  56. Great shoot !

    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  57. Rewelacyjnie wygladasz, kamizelka od Maff jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  58. Love the different elements of this look! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. idealnie, uwielbiam, zakochałam się w tych butach!

    OdpowiedzUsuń
  60. Nigdy nie moge sie napatrzeć na Twoje zdjęcia są fantastyczne i oczywiście musze pochwalić stylizacje i twoją urode :)))

    OdpowiedzUsuń