niedziela, 20 stycznia 2013

Umysl 2.0

To samo, jednak nie tak samo.

Zastanawiające, jakim sposobem potrafimy formułować pozornie nowe myśli i przelewać je na papier, podczas gdy sięgając do starszych zapisków, okazuje się, że już kiedyś doszliśmy do tych samych wniosków, jednak okraszonych innymi słowami. Pewne mechanizmy myślowe pozostają dla nas constans.
Aczkolwiek nie wszystkie. Tylko te, które były wynikiem racjonalnego, zdroworozsądkowego podejścia do tematu. Słowa pisane pod wpływem silnych emocji zmieniają się nie do poznania. Z chomiczej swej natury, gromadzę zapiski wszelakie. Listy, maile, smsy, notatki. Trafiam na nie w totalnie niespodziewanych momentach. Dość powiedzieć, potykam się o słowa. Czytając je po miesiącu, roku, kilku latach, widzę coraz większy kontrast między teraz a mentalnie odległym 'wtedy'. Na trasie me,myself&I, ja-On, ja-Ona w pewnym momencie wysiadają najbardziej interesujący pasażerowie. Nawet nie zauważamy, kiedy to następuje. Zastępują ich ci nieznośni, trudni w pożyciu, a w efekcie niechciani, którzy towarzyszą naszym relacjom czy charakterom do dnia dzisiejszego. Czy możemy zdecydować, kiedy wysiądą lub chociaż opuszczą nasz przedział? I choć zdarzają [im] się przebłyski, nie zastąpią nam tych cech i zależności, które zostały na minionych niedawno peronach. Łudzimy się, że wykupiliśmy pociąg w tę i z powrotem.
Może jesteśmy sierotami wyblakłych złudzeń? A skoro nie jesteśmy już tym, kim byliśmy, nie musimy dłużej walczyć o to, co nie jest tym, czym wydawało się być. Walczyć tak długo, aż zniszczymy wszystkie szanse.
Dlaczego nie potrafimy zauważyć powolnych zmian, które dzieją się w nas tu i teraz? Niezależnie od nas? Niczym cisi mordercy, sprawiają, że pewne części nas samych obumierają. Może, z drugiej strony, są naszymi wybawicielami, którzy wymieniają pewne sektory umysłu na zupełnie nowe, lepiej dostosowane do czasów, w których żyjemy, okoliczności, wspomnień, bagażu doświadczeń, otaczającej nas rzeczywistości i przede wszystkim osób, które spotykamy? A może niektóre clustery warto przechowywać w próżni, by razem z pozostałymi stworzyły sektory, które w przyszłości złączą się w ścieżkę naszego osobistego sukcesu? 





Chyba na tym polega fenomen wyżej zaprezentowanej bluzy, że zwykłej stylizacji potrafi nadać niecodziennego sznytu. I o ile zazwyczaj staram się nie łączyć zieleni ze złotem [to chyba najgorsze możliwe połączenie kolorystyczne], tak w tym zestawieniu, moim [zawsze] skromnym zdaniem, jedynie balansujemy na pograniczu kontrolowanego kiczu.

Naszyjnik, okulary i pierścionek H&M 
Jeansy Pull&Bear
Bransoleta Magical Jewerly  (podobną, acz droższą znajdziecie również w River Island lub Guess)
Torebka CozBest lub H&M (plecak z frędzlami za 79,90)
Buty Vagabond via Schaffashoes
Bransoleta i pasek House






109 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyglądasz w tej bluzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz, spodnie mega ;)
    Uwielbiam twoją urodę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny zestaw :) i wspaniałe, energiczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. czy wy blogerki dostałyscie tą bluzę za darmo ? Połowa bloger ją pokazuje a przecez ona jest paskudna :/ czy mzoe est swietna bo ma napis Kenzo ? ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym świecie nie ma nic za darmo. Im wcześniej sobie to uświadomisz, tym lepiej. :)
      A podoba czy nie podoba - kwestia gustu.

      Usuń
    2. Powtarzam cały czas to znajomym, że nie dostaje rzeczy za darmo tylko za moją kilko miesięczną pracę, a bluza świetna. Też bym chciał taką :D

      Usuń
    3. Boże, co z tym jest? Zrozumcie to raz na zawsze, bloggerki NIE MAJA NIC ZA DARMO! To jest ciężka praca, jesli ktoś to lubi to w końcu zostanie za to nagrodzony, ja osobiście nic nie dostaję i dobrze, po prostu kocham bloggowanie. A wszyscy myślą, że to tylko kawa ze starbunia, pokazy i buciki z zary. Sorki mirellka, ale już mnie krew zalewa jak czytam to samo po 100000 razy..

      Usuń
    4. @KARDISE
      Z całym szacunkiem, ale Ty chyba nie wiesz, co to jest "ciężka praca". Rozumiem określenia: żmudna, wymagająca poświęcenia, zaangażowania etc. No ale ciężko to raczej górnik pracuje. A nie blogger :)

      Co do bluzy, to chyba nie zdecydowałabym się na aż tak daleko posuniętą inspirację (pomijam fakt, że gdy zobaczyłam w czasopiśmie reklamę KENZO, to pomyślałam, że te bluzy to raczej będzie klapa. Oj jak ja się jednak nie znam na trendach. Szczerze przyznają, że jestem zaskoczona ich popularnością). Choć bez winy nie jestem tak do końca, bo 20 lat temu miałam dresy "adidas" z bazaru :D

      Całość jednak oceniam na plus. Bo widać, że stylizacja przemyślana.

      Usuń
    5. Nie, @szaba daba da, uważam, że określiłam się dobrze. Ja jako uczennica ledwo znajduję czas na zdjęcia i blogowanie, ale sprawia mi to ogromną przyjemność. Bo to KOCHAM. Nawet górnicy potrafią kochać swoją pracę ;)

      Usuń
  5. zgadza się, ta bluza nadaje charakteru stylizacji, ale nie każdemu pasuje, czego akurat o Tobie powiedzieć nie można ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te bluzy :) ale najładniej w nim właśnie brunetkom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko idealnie ze sobą współgra!! świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. aha i oczywiście obserwuje i zapraszam do siebie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz ślicznie ;]]]


    zapraszam

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna i nieziemsko inteligentna! uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze kilka miesięcy i może też będę tak świetnie wyglądać :P Ty idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!:* Jednak brakuje mi, albo inaczej, mam nadmiar kg;p Ale mam nadzieję, że z Ewą mi się uda wyrobić, wtedy dużo rzeczy, w których nie chodzę znajdzie wreszcie zastosowanie :)) Patrząc na Ciebie mam jeszcze większą motywację, więc co ma się nie udać :)

      Usuń
  12. Po prostu BOSKO !!! Jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie polaczenie zieleni ze zlotem choc jak napisac jest to najgorsze z mozliwych polaczenie, niekoniecznie sie zgodze:) jednak to fakt nalezy to tak polaczyc aby otrzymac ten kontrolowany kicz, wygladasz przecudnie;) o Twoich wlosach nie wspomne, bo sa piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super połączenie!!! Moje ulubione kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś cudownie inspirująca!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nigdy nie jarałam się tą bluzą, i nadal się nie jaram. Mimo wszystko stwierdzam, że to najlepsze jej połączenie jakie miałam okazję zobaczyć. :) Świetnie wygląda z tymi złotymi dodatkami (tj. bransoletka i naszyjnik). Buty bardzo ładne! Wszystko na swoim miejscu. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ta bluza. Swego czasu była moim must havem, ale tak na prawdę nawet nie wiedziałam gdzie ją kupić.. no, przynajmniej nie zbankrutiowałam ;) już mi się troszkę znudziła, szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  18. oh damn. nie moge znaleźć tego łańcucha a strasznie chce :(

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawa notka. czasem trudno zorientować się, że zmiany zachodzą, a budzisz się kiedy jest już za późno.

    bardzo fajne zestawienie! zwykła bluza może tyle zmienić. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. odważne połączenie. swoją drogą dobre przemyślenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, śliczny kolor bluzy :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesadzasz z tym pięknym wyglądaniem, lepiej zakładaj czerwoną kokardkę od uroku!! <3 Stylizacja genialna, prosta, mega kobieca i cudownie stylowa. Potykanie się o słowa zapamiętam na długo ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam to jak piszesz i jak wyglądasz !:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Brutalnie napisałaś o bluzie: "już jej nie znajdziecie" :( :D obiekt pożądania blogerek! Sama na nią polowałam, ale bez powodzenia :( świetna stylizacja- faktycznie bluza gra pierwsze skrzypce i nadaje charakteru stylizacji ;)
    Ja mam podwójną naturę. Na zewnątrz nie jestem chomikiem, lubię minimalizm. Jednak w środku zawsze gromadzę za dużo myśli, wspomnień, ważnych( i mniej ważnych) chwil. Też mam wiele zachowanych listów i sms-ów, ale tak naprawdę kiedy do nich wracam, to widzę te same emocje, co dzisiaj, tylko teraz po prostu inaczej ubrałabym je w słowa. Mam trochę zboczenie zawodowe i często się karcę za sposób pisania, ale w końcu i tak dochodzę do wniosku, że na danym etapie mojego życia tak czułam i tak potrafiłam to przelać na papier, ekran itd.

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam była napisać - "znajdziecie ją na eBay'u (dziś widziałam jeszcze jedną Mkę za 400$) lub Allegro".

      Co do drugiej części Twojej wypowiedzi - uwielbiam czytać Wasze opinie/przemyślenia dotyczące moich tekstów.

      Usuń
  25. cp dp kupna ten bluzy (i innych rzeczy z wyższej półki) na ebayu, trochę bałabym się mimo wszystko podróbek.. nawet za taką cenę potrafią wcisnąć zamiennik, wciskając że to oryginał. idealnie zgrał się kolor pomadki z napisem kenzo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz! a sweterek jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny tekst.
    BArdzo fajny zestaw, bluza rewelacyjna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia i zestaw;)
    Bluza mega!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle świetnie dobrałaś kolory - pomadka,paznokcie i napis KENZO - subtelnie i ze smakiem :)widać, że masz do tego oko... wolałabym tylko żebyś częściej dodawała nowe posty :)

    Pozdrawiam,
    Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa.
      Jeśli chodzi o częstsze publikowanie - też bym sobie tego życzyła. Ale ta sprawa jest w moim przypadku dość złożona.

      Usuń
  30. kocham tą bluzę, twoją chudość i twoje włosy ! *.* wspaniale wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  31. mało komu ładnie w takim kolorze - jesteś wyjątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. napisałaś u maff, że dobrze, że nie kupiłaś tej samej sukienki co ona bo byłby dubel,wchodzę do Ciebie i pokazujesz bluzę którą przerobiła już połowa blogerek na świecie:)
    mimo wszystko jak zawsze dobra robota , świetne zdjęcia i look:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę,że nawet jakbyś miała tą sukienkę to pokazałabyś ją w zupełnie innym świetle, może nawet lepszym niż maff :)

      Usuń
    2. Chodziło mi o to, że te blogerki na świecie funkcjonują głównie jako no name za siódmą górą i rzeką, a Maff zna niemalże każdy w Pl. Tego efektu dublowania chciałam uniknąć. A zielony sweter był moim must have - kupiłabym go niezależnie od wszystkiego. :)

      Usuń
    3. masz rację, ale z drugiej strony to się zmienia, zagraniczne blogi nie są w cale takie obce, wiele pl blogerek powiela pewne trendy, dobrym przykładem jest ta bluza, która już od dawna okrąży w naszej blogosferze, w formie tańszych podróbek :)
      Zresztą silenie się na oryginalne ubrania nie ma sensu,bo ubrania będą się powtarzać, dobry smak i styl już nie,a Ty masz dobre wyczucie stylu:)
      i rzecz jasna doskonale rozumiem, że każda z nas ma coś, na co dosłownie choruje :D

      Normalnie bym tego pewnie nie skomentowała, ale spodziewałam się normalnej reakcji i odpowiedzi z Twojej strony i się nie pomyliłam, co też sobie u Ciebie cenię:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  33. jak dla mnie - świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw, uwielbiam takie luźne, sportowe zestawy :D podobają mi się bardzo spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo pozytywne i radosne zdjęcia :)) Kolor bluzy idealny, wlosow zazdraszam - jak z reklamy szamponu ;P

    OdpowiedzUsuń
  36. wie, prawdę mówiąc juz dawno nie przeczytałam tak inspirującej notki. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz nieziemsko ! pozdrawiam :) kryzysowapannamloda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. O mam taką samą bluzę. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie dośc, że jesteś piękna to jeszcze świetnie ubrana i ten Twój styl ahhh chyba zaczynam Ci zazdrościć Kochana :) Wyglądasz tutaj jak strettstylowe zdjęcia z magazynu fotorelacji Fashion Weeku z Nowego Yorku
    KLASA !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, wow! Zabiłaś tym komentarzem resztki mojego zdrowego rozsądku i dystansu do samej siebie. Moja próżność wystrzeliła w kosmos. :)

      Usuń
  40. Świetny outfit, przeciwko zieleni ze złotem nic nie mam, byle z umiarem, czyli jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. perfection ♥

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  42. Mirelka! CO ZA ZDJĘCIA! Na Tobie wszystko wygląda pięknie..

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny blog, aż miło się go ogląda! :)a styl masz rewelacyjny!

    www.rouges-roses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. obłędnie wyglądasz!!! bluza jest świetna :):) zapraszam do nas! M.

    OdpowiedzUsuń
  45. Przyznam, że dopiero niedawno trafiłam na Twojego bloga, ale bardzo mi się podoba! I jesteś prześliczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Marze o tej bluzie, pewnie jak większość osób :) Świetny outfit, idealny :)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Boski look ;)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. I can't believe I'm only now coming across your blog - I love it too much!

    http://lasaloperie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Amazing style, love your blog, wanna follow each other?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  50. niby sportowy zestaw, ale wyglądasz niebywale kobieco - te włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. sama marzyłam o tej bluzie :) Ty wyglądasz w niej świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. intrygująca notka no i jak zawsze super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Do twarzy Ci w zieleniach, zresztą w każdym kolorze ślicznie wyglądasz ;)
    Już to mówiłam parę razy - ten plecak jest cudowny!
    A buty jeszcze lepsze! ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. you're so beautiful.. love all the outfit posts on your blog!
    Following u now via Goggle +/ bloglovin/ facebook. Follow me back if you like! ♥
    Say meow to me on:
    MissFeverAggieKwong
    Facebook: Miss Fever Aggie Kwong

    OdpowiedzUsuń
  55. Jesteś śliczna, masz piękne rysy twarzy!
    Nie mogę się napatrzeć.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ta bluza zupełnie mi się nie podoba jednak w połączeniu z resztą tworzy naprawdę fajny zestaw. Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Beautiful shoes and I really love all the jewelry you're using :)

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo podoba mi sie Twoj styl:) moze obserwujemy?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. REWELACJA !!

    Ale mam pytanie, gdzie udało ci się wychaczyć tą bluzę *___* ?

    OdpowiedzUsuń
  60. Na tym polega Twój fenomen, że w każdym łachu wyglądasz super. Ja bym w takim outficie przypominała kloszarda:D

    OdpowiedzUsuń
  61. I totally love that sweater - you look fantastic in it! xx

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ta zielona bluza jest genialna:) uwielbiam Cie w niej!
    p.s. bardzo lubie czytać Twojego bloga, sorrki, ze dopiero teraz, ale dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam Twoją energię kipiącą z każdego zdjęcia! Masz w sobie coś co przyciąga spojrzenia - nie chodzi jedynie o urodę, bo nie da się zaprzeczyć że jesteś przepiękna, ale jakiś taki magnetyzm. Co do tego zestawu, nie dziwię Ci się że zdecydowałaś się na tę bluzę bo jest kapitalna. Połączenie zieleni ze złotem zupełnie mnie nie razi, a wręcz wątpię że ten zestaw wyglądałby tak fajnie ze srebrnymi dodatkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. You look perfect!
    http://shoeper-women.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Super stylizacja i jakość zdjęć ,cudownie,jestes prześliczna <3
    Zapraszam
    dulceti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. love this look, what a cool sweatshirt!

    OdpowiedzUsuń
  67. Genialnie! Twoje stylizacje są zawsze przemyślane, pełne uroku i kobiecości. Przyznam, że jesteś dla mnie wielką inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Mi się ta bluza wcale nie podoba ale Ty wyglądasz w niej świetnie i bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zainteresowalo mnie to co napisalas o polaczeniu zieleni ze zlotem - czesto lacze ciemna zielen z bizuteria w kolorze starego zlota, czy popelniam jakies modowe faux pas? :)
    A wracajac do Twojej osoby (;)) we wszystkim wygladasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  70. pierwsze zdjecie jest idealne, poza, mimika, tlo no i bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  71. już po pierwszej przeczytanej notce, wiem że Cię uwielbiam! cenię to, jak piszesz no i Twój styl jest świetny. bluza Kenzo jest niesamowita idealnie połączyłaś ją w tej stylizacji, złote dodatki również na plus. pozdrawiam i z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  72. jakie maaaaaasz świetne stylizacje!
    zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Super blog!w tym wypadku zieleń idealnie komponuje sie ze zlotem:)Ale masz piękne włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  74. you are sooo damn pretty! :) love your sweater! lots of love xx
    http://fromarmanitozurich.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetna ta bluza!
    Całość pieknie sie prezentuje :)

    Pozdrawiam :)

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. super stylizacja! (kocham tę bluzę...;/ ) . I masz cudną figurę :O

    OdpowiedzUsuń
  77. Love the way you wear this sweater ! Love your blog ! If you want come into my blog, and tell me what you think about this Watch ! And if like my blog too, may be we could follow each other ! Let me know :-)
    Kiss from Italy

    EIDESIGN GLAMOUR

    OdpowiedzUsuń
  78. Ohh.. you've got this trendy sweater, lucky you!
    Followed your blog, because I really like it x

    http://fakenika.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  79. Fenomenalnie!!! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  80. Hello! You look gorgeous! Can I ask you - where have you this lipstick from and shade?)

    OdpowiedzUsuń
  81. you're perfect.

    OdpowiedzUsuń
  82. Wyglądasz pięknie, masz cudowną figurę, zresztą.. cała jest piękna! :) XOXO

    OdpowiedzUsuń
  83. Tak myślę, myślę... Gdzieś widziałam bardzo podobną stylizacje NY fashion street style... Czerpałaś jakieś inspiracje?

    OdpowiedzUsuń
  84. Ta bluza obiegła cały świat, więc całkiem prawdopodobne, że widziałaś ją na NYFW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też racja, bluza jest niesamowita może dlatego stała się tak popularna, pozdrawiam :)

      Usuń