niedziela, 27 stycznia 2013

Monopolizacja prawdy

Zbudowaliśmy ścianę pomiędzy tym, w co wierzymy, a co jest prawdą. Dlaczego zaślepieni własnym zacietrzewieniem nie chcemy dostrzegać innych racji? Nie dopuszczamy ich do siebie. "Niewygodnie jest słyszeć, gdy ktoś mówi prawdę". Usilnie chcemy wierzyć swoim przekonaniom.
Wg słownika języka polskiego "racja" jest słusznością poglądu, zdania, postępowania, stanowiska lub zgodności z rzeczywistością.
Ale tak naprawdę kto może ocenić, czy przyjmowane przez nas stanowisko jest słuszne? Często w rozmowach, zażartych dyskusjach lub sporach wcale nie wsłuchujemy się w to, co ktoś próbuje nam przekazać. Skupiamy się na udowadnianiu, cytując klasyka, racji najmojszej. Gotowi odstrzelić każdego [skoro o militariach będzie dziś mowa], kto podważa nasze podejście. Nasz punkt widzenia.
Mamy monopol na prawdę?
A może tyle jest prawd, ilu ludzi?
Albo prawda jest tak relatywnym pojęciem, że każdy może nagiąć ją do okoliczności, bo jest pochodną naszych poglądów?
Ponoć prawda odpowiada obiektywnej rzeczywistości. Ale czy można w obiektywny sposób opisać otaczającą nas rzeczywistość?
Pytania.



Nie zaprzyjaźniłam się z zimą ani na jotę. Co więcej, nie przyjmuję do wiadomości tego, że ulice są białe, a wokół mróz i śnieżne zamiecie. Nie przeszkadza mi to, by na chwil kilka zrzucić odzienie wierzchnie i zaprezentować całemu miastu mój dzisiejszy outfit. Tak też uczyniłam.
Do ubiegłego czwartku militaria były prawie obce w moim organiźmie ['prawie', bo dosłownie raz pokusiłam się o zestaw w tej estetyce - TU]. Zmieniło się to o tyle, że zamówiłam dla siebie koszulę, kamizelkę i kurtkę dzinsowo-moro [O co w życiu bym siebie nie podejrzewała. Co mnie więc przekonało? Ćwieki.]. Ale wracając do dzisiejszego setu, na ulicach szaro, buro i ponuro. Dodając do tego koszulę khaki, zabiłabym swym widokiem Katowice, więc ożywiłam ją metalami (nie)szlachetnymi i zabawnymi, ekstrawaganckimi legginsami w koty. Jako że kota mam, i to nie jednego [w głowie], zatem wszystko się zgadza.
Dość już o mnie.



Zestaw:
Koszula Love Clothing
Skórzany Tshirt H&M
Naszyjnik House
Earcuff Vintageshop
Legginsy Love Clothing
Pierścionki Spell design, House
Bransolety Cubus, House, Fleq, StylePit
Botki czasnabuty (podobne, w innym kolorze znajdziecie na Domodi)


A na koniec.....



NAJLEPSZE POLSKIE BLOGERKI SZUKAJĄ TOP MODELEK
To gratka dla dziewczyn i chłopców, którzy chcą rozpocząć życiową przygodę i postawić swoje pierwsze kroki w modelingu. Wraz z agencją GAGA Models poszukujemy dziewczyn od 170 cm - 182/183 cm, od 13 do 25 roku życia oraz chłopców od 183 - 190 cm, od 16 do 30 roku życia.
Castingi odbędą się 16 lutego w kilku miastach Polski (Katowice, Koszalin, Kraków, Leszno, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Warszawa!)
W Katowicach spotkam się z Wami w Silesia City Center w kawiarni Starbucks w godzinach od 13 do 18 wraz z bookerem agencji Gaga. Będzie okazja by wypić kawę, zrobić zdjęcia, porozmawiać o modzie, trendach etc. Nie musicie zabierać na casting nic poza pozytywnym nastawieniem i dobrym humorem.  

Wybrani przez nas dziewczęta i chłopcy, będą mogli wziąć udział w sesjach zdjęciowych inspirowanych pracami blogerek!
A wybrana TOP spotka się na sesji z modelką światowej klasy - JAC!



Pozdrawiam wszystkich Czytelników i zapraszam na spotkanie,
M.


102 komentarze:

  1. Najbardziej Kochana u Ciebie podoba mi sie to, że cholernie widać , że zależy Ci na tym blogu. Nie wrzucasz byle jakich zdjęć, sesje zawsze są świetnie zorganizowane, a zestawy niebanalne. Pięknie pomalowane paznokcie w rozmaitych kolorach, ułożone pięknie włosy ;)
    Do tego fajnie piszesz :) Jestem wierną fanką :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie mi miło, że jest to dostrzegalne dla odbiorców. To cieszy najbardziej.
      Nie mogę się jedynie zgodzić z ułożonymi włosami. Tam często panuje chaos. Ale co w głowie, to i na głowie. ;-)

      Usuń
  2. Uwielbiam okulary z Brylove, mam jedną parę, która "cytując klasyka jest najmojsza" ;-) fajny post, i stylizacja piękna, kolorowa i inspirująca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentarze są zbędne ! Jesteś genialna! <3


    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypominasz mi Arię z PLL jak nic:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twojego bloga :) Na początku nie sądziłam, że aż tak się rozkręcisz. Posty pojawiają się bardzo często, pokazujesz genialne stylizacje i angażujesz się w to co robisz. To fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, Twoja wiara w moje możliwości jest budująca, doprawdy. :)

      Usuń
  6. To niesamowite jak się angażujesz w to co robisz - akcje, ciekawe posty, fantastyczne zdjęcia :) Nie wiedziałam na początku, że aż tak się rozkręcisz! Powodzenia!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koooocham twojego bloga i twoje outfity! Jesteś taka piękna! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa zdecydowanie zgadzam się z powyższymi komentarzami :)
    uwielbiam tu zaglądać, bo oprócz pięknych zdjęć fajnie się czyta!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, koszula jest mega! *.*
    bardzo fajny zestaw, rewelacyjnie wyglądasz. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam urocza jesteś ciekawie zestawiasz ciuszki.Modnie ale jednak coś od siebie TO właśnie jest ważne.Mogę zapytać jakiego używasz bronzera?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestes sliczna dziewczyna i masz piekne usta! Nie chce zeby to zabrzmialo jak wyznanie osoby homoseksualnej (bo takowa nie jestem :P), po prostu pisze co uwazam ;) A racja to co napisane juz zostalo powyzej: stylizacje zawsze genialnie, dbasz o kazdy szczegol ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.cathfashion.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ;))


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo ćwieków (za którymi nie przepadam, może dlatego że jest ich masa wszędzie lub może dlatego, że często stawiam na minimalizm) przekonuje mnie ten zestaw. Nawet jestem gotowa kupić sobie takie buty :D chwała, że to nie szpila. Te połączenia genialne, wyróżniające się i nie kujące kiczem w oko.
    Kreski na oczach-bomba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma obiektywizmu, jest tylko chęć dążenia do bezstronności czy neutralizmu.
    Stylizacja naładowana wieloma stylami i elementami, ale najważniejsze, że nie ma się wrażenia przesady. Kultowe już kociaki są świetne, a neutralizująca ich słodycz militarna kurtka przekonuje, że stylizacja jest na pograniczy, nie lubi konwencji i szufladkowania. Taka sama jesteś i Ty. W każdej Twojej stylizacji to widać. Podziwiam ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moi Czytelnicy dostrzegają takie niuanse. To budujące!
      Dziękuję.

      Usuń
  15. Nie ma obiektywizmu, jest tylko chęć dążenia do bezstronności czy neutralizmu.
    Stylizacja naładowana wieloma stylami i elementami, ale najważniejsze, że nie ma się wrażenia przesady. Kultowe już kociaki są świetne, a neutralizująca ich słodycz militarna kurtka przekonuje, że stylizacja jest na pograniczy, nie lubi konwencji i szufladkowania. Taka sama jesteś i Ty. W każdej Twojej stylizacji to widać. Podziwiam ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  16. :) świetne zestawienie!!!! a te legginsy z kotami - sama pewnie nie odważyłabym się w takich wyjść więc tym wieksze brawa dla Ciebie bo wygladają super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow gorgeous!
    Love the tights and eye make up is gorgeous!

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  18. bo chyba tak naprawdę nie ma czegoś takiego jak prawda w rozumieniu przeciętnego człowieka. Prawda dla niego to jego subiektywne doznanie. A czym w rzeczywistości jest prawda? Pewnie teorią opartą na badaniach, wartościach i innych teoriach, tylko czy interpretacja ich znów nie jest subiektywna i znów wpadamy w błędne koło? :D
    Koszula jest genialna! Do tego legginsy - zabójcze, wzroku od nich oderwać nie potrafię i kolczyk orzeł - wisienka na torcie całości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. my chin dropped with your leggings! :O
    so amazing!

    http://theduplicity.blogspot.pt/

    with love,
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś moją nową idolką - i to nie tylko ze względu na Twoje zewnętrzne piękno, ale również dlatego, że posiadasz niesamowitą zdolność ubierania swoich myśli w piękne słowa. Dzisiejsza refleksja nad prawdą skłania do głębokich przemyśleń. Mam nadzieję, ze w niedalekiej przyszłości odnajdę zbiór Twoich wypowiedzi na półkach Empiku, lub innej księgarni.
    A tymczasem mam do Ciebie małe pytanie, a właściwie prośbę - czy mogłabym zacytować Twoje dzisiejsze przemyślenia u mnie na blogu? Oczywiście jasno i wyraźnie podkreśliłabym to, że są to słowa Twojego autorstwa.

    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytować kilka zdań z linkiem/podpisem - owszem, ale cały fragment jest u mnie na blogu i nie zezwalam na powielanie go gdzie indziej. :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  21. Jestem po prostu zafascynowana Tobą, Twoim stylem i całym blogiem!!!!! Inspirujesz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Such an unique outfit! I love it so much xx

    www.saraswonderland.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne legginsy !!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz bosko! Legginsy i koszula czadowe!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne stylizacje! Bardzo chciałabym się z Tobą spotkać na castingu, fajnie by było! ale niestety do Katowic mi troszkę daleko i jeśli pojadę na casting to do innego miasta. A powiedz mi, czy te castingi są tylko castingami do sesji zdjęciowych inspirowanych bloggerkami czy także jest to casting do agencji? Czy będziecie kandydatów tam mierzyć itp? :)
    Praca w modelingu to moje największe marzenie i największa pasja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to będzie (prawie) typowy casting do agencji. Czyli mierzenie, robienie snap shotów etc. + rozmowa przy kawie. ;-)
      Sesja jest zarezerwowana tylko dla wybranych modelek.

      Usuń
  26. masz fantastyczny styl, Twoje stylizacje przyciągają uwagę ! Wszystko tu piękne ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja bardzo oryginalna, każdy dodatek spełnia się w tym zestawie!

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Twoje posty z przemyśleniami, sama dużo filozofuję, to niesamowite jak nieraz otwierasz mi oczy i pozwalasz spojrzeć na różne sprawy z innej strony. To bardzo inspirujące, dziękuję :)
    Do zobaczenia na castingu, będę! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, bądź!
      Jak będzie już bliżej tego terminu, umówimy się na konkretną godzinę.

      Usuń
    2. Ok, nie mogę się doczekać!

      Usuń
  29. Jesteś BOSKA ;D Za każdym razem mnie powalasz !!! Na prawdę świetna robota ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia zachwycają za każdym razem! Dobrze, że jest u ciebie takie miejsce żebym mogla nacieszyc swoje oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z każdym postem wciąż bardziej i bardziej Cię podziwiam! Nie dość, że piękna to jeszcze tak świetnie potrafisz przekazać co Ci siedzi gdzieś tam w głowie! Tak trzymaj! Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. GOODNESS...Those leggings are just beyond awesome!
    I even like how it matches your lipstick <3 Following on google+ !

    http://theundersized.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  33. Oo już jestem ciekawa co wybrałaś od Sylvii?:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana, co to za pomadka? :* Zdjęcia powalają, stylizacje idealnie trafiają w mój gust. No i muszę jeszcze zapytać o ten cudowny lakier do paznokci :<

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak patrze na te wszystkie cwieki to nie wiem czy smiac sie czy plakac. W pewny kregach taka stylizacja pasuje - na przyklad tym Panom: http://blacksuicide.files.wordpress.com/2012/11/gorgoroth-band2.jpg
    Natomiast cwieki, odwrocone krzyze, bransolety wielkosci sredniowiecznych elementow zbroi plytowych noszone przez mlode dziewczyny wygladaja zalosnie. Rozumiem ze obecnie ciezko wymyslic cos oryginalnego w modzie ale sieganie akurat do takich motywow nie powoduje ze nagle jest to odkrywcze a co najwyzej komiczne.
    Ciekawe czy idac dalej tym trendem zapanuje wkrotce moda rowniez na makijaze jakie mozna zobaczyc u tych Panow.
    I zeby nie bylo - nie mam nic przeciwko zespolowi Gorgoroth. True Norwegian Black Metal w bardzo dobrym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny look! Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oglądanie Twojego bloga to przyjemność - widać, że prowadzisz go z pasją i dla siebie. Nie serwujesz czytelnikom byle czego - zdjęcia są dobre, stylizacje ciekawe, a wszystko okraszone dobrym tekstem.

    Tym razem stylizacja mi się nie podoba - kotów nie lubię, a odwrócone krzyże zostawiam dla fanów black metalu. Niemniej jednak z przyjemnością obejrzałam ciekawe zdjęcia i zachwyciłam się precyzyjną kreską :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ach lubię!!! <3 i te Twoje dolne rzęsy <333 :) Zazdraszczam.. Bo moje takie marnociny.. :( ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię,koszula jest świetna, gdyby nie jeden, mały szczegół brałbym ją. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. o matko, nie podoba mi się zupełnie nic w tym zestawie, fajnie jednak, że masz własny styl, któremu jesteś wierna;)

    OdpowiedzUsuń
  41. witam! bardzo ciekawy blog, podoba mi się u Ciebie, napewno będę tutaj częściej zaglądać
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ja już obserwuję:) http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja i ta szminka !
    http://kukumag.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz zjawiskowo :))))))

    OdpowiedzUsuń
  44. normalnie jakbyś czytała mi w myślach i przepięknie to napisała.!!! podziwiam.!

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoja uroda jest cudowna i zawsze twoje stylizacje są perfekcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny blog! super, że na Ciebie trafiliśmy! legginsy po prostu rozwalają system ;) genialne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  47. Szczęka mi opadła :) wyglądasz zabójczo! Ł=

    OdpowiedzUsuń
  48. piękna ♥.♥

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Te legginsy są obłędne, oddaj mi je <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo mi się podoba ta koszula militarna, świetnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialne połączenie military, ćwieków i kolorków! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  52. tyle racji ilu ludzi
    świetne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  53. Całóść badzo mi się podoba!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny kolor szminki i lakieru do paznokci :)
    Całość naprawdę super :)
    Przyczepiłabym się tylko do tego, że koszula taka... pognieciona... ;P

    :-*** ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo zastrzeżenie. Jednak to dość spontaniczny look. Miałam dosłownie chwilę na wyjście z domu. ;) Nie było czasu na zabawę w prasowanie.

      Usuń
  55. Dużo tu wszystkiego ale wygląda ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetnie wyglądasz;)!
    masz niesamowite włosy i cudowne buty

    OdpowiedzUsuń
  57. prześlicznie ;)

    zapraszam do mnie: www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Super , koszula świetna jest! :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Powiem krótko: jesteś zajebista ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. Genialna stylizacja, masz świetny styl ;)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  61. lubię styl militarny, zmieniłabym tylko te legginsy i buty, np. na te - eobuwie.com.pl/product-pol-43993-Botki-MACIEJKA-00418-01-00-3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cenną opinię, jednak z butami, które zaproponowałaś byłoby zbyt dosłownie. A tego nie lubię. Nie chodzi o to, żeby być przebranym, a w tym wypadku odnosiłabym takie wrażenie. :)

      Usuń
  62. Cudo stylizacja.

    Te spodnie są mega :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowny blog , a stylówka zajebista :) Polecam swojego bloga mam nadzieje że zajrzysz http://prawdaszczeroscklamstwo123.blogspot.com/
    PS: czekam na kolejną stylówę

    OdpowiedzUsuń
  64. bardzo podoba mi się Twój set, orli pierścionek świetny! Zabawne legginsy. ;-)

    pozdrawiam,M.

    OdpowiedzUsuń
  65. nieprzemijalnie genialnie :) powiedz mi co robisz, że masz tak nieskazitelną cerę?

    OdpowiedzUsuń
  66. wspaniałe kreski <3
    a biżu miazga! ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Masz świetnego blog`a:)
    Stylizacja jest genialna, na maxa mi się podoba:)
    legginsy super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Prawda to pojęcie względne.
    Ps. Obserwuję i będę bardzo wdzięczna, jeśli mi się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  69. You look gorgeous!


    If will mean a lot if you have time to check my blog and maybe follow us if you like it ?!

    Hope to see you soon on it!

    X

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  70. Mieć rację, a mówić prawdę- zadziwia mnie stosowanie tych wyrażeń zamiennie (jednak zgodne z słownikowym synonimem). Mogę mieć rację nie mówiąc przy tym prawdy pytanie tylko gdzie logika - dlatego jest to pojęciem względnym. Ludzie często stosują zabieg elastyczności prawdy dostosowując ją zależnie od sytuacji - tylko na jak długo im to wystarczy i dokąd ich zaprowadzi, pokaże czas... Stylizacja niebanalna, dość nietypowe połączenie. Koci motyw od jakiegoś czasu chodzi za mną, w tym zestawieniu dodaje niesamowitego wyrazu, może nawet wysuwa się na pierwszy plan ale to już zależy od odbiorcy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. dzięki wielkie, ale już kupiłam sobie podobny na allegro :* jeszcze raz dzięki za pamięć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  72. genialna stylizacja, bardzo fajny blog- oczywiście obserwuję:)
    zapraszam do siebie ;)) http://vanguarddeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. PErfect legging !

    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  74. jesteś genialna, a przede wszystkim prześliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. jesteś genialna, a przede wszystkim prześliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń