poniedziałek, 5 listopada 2012

Karma

Bytom to magiczne miejsce. Czasem wydaje mi się, że to miasto pogrążone w melancholii. Nosi w sobie tajemnicę. Zapamiętuję je tak, jak chcę je widzieć. Podziwiam piękne, stare kamienice. Rynek zbudowany na planie prostokąta z dwiema uliczkami prostopadłymi względem siebie, odbiegającymi z każdego rogu. Wciąż odkrywam nowe zakamarki, zaułki. Wyobrażam sobie dobiegające stamtąd dźwięki i ulicznego muzykanta z akordeonem w ręku, wygrającego powojenne, zakazane piosenki. Znajduję inspiracje. Przemierzając wąskie uliczki łatwo można zatracić się w gąszczu własnych myśli.
Jesień.

W najprostszych gestach odnajduję serce i dobro dla ludzi. Rozwijam w sobie pokłady empatii. Utrwalam to w czynach. Przekonuję się, jak wiele [lub jak niewiele] można zrobić dla zwykłego [najcenniejszego] 'dziękuję'. Zapamiętuję. Muszę dostrzegać. Obojetność i idąca za nią znieczulica są ogromnymi problemami społeczeństwa. Od czasu do czasu biorę sobie dzień wolnego. Wierzę w karmę.
Unfortunately, karma is a bitch.
Na wszystko, co jest udziałem naszym, wzgląd miej, ironiczna Pani.


Co do samego setu - możecie być zaskoczeni, ale tym razem postawiłam na minimalizm. W fasonach, materiałach, krojach. Brak biżuterii. Mocne punkty stylizacji przesunięte zostały gdzie indziej. Długi, dwurzędowy, camelowy płaszcz zestawiłam z koszulą typu safari i klasycznymi, czarnymi dżinsami. Wsunęłam w nie [znaleziony w second hand] zielony pasek ze skórzanym akcentem w kolorze koniaku. Sztyblety, które niedawno powiększyły moje zbiory zdeklasowały wszystkie inne buty. Są najwygodniejszymi, jakie posiadam. Do tego kapelusz na głowę i możemy ruszać na polowanie na bażanta!

I.... mam dla Was mega informację. Powołując się na kod "fogdancing" podczas składania zamówienia otrzymacie 20% rabatu na buty w Schaffashoes.pl. To ci dopiero gratka! Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy, jeśli tylko macie taką możliwość.
Uwaga! Hasło będzie ważne przez 10 dni od dziś. Promocja nie łączy się z innymi.


Obróbka graficzna i retusz zdjeć: Mirella Szymoniak


Buty VAGABOND by Schaffashoes / Spodnie H&M / Płaszcz H&M / Kapelusz Glitter / Pasek sh / Pierścionek H&M / Koszula H&M




Do zobaczenia!
M.

71 komentarzy:

  1. Widziałam już te zdjecia, moim zdaniem są rewelacyjne :) jestem zafascynowana scenerią i pomysłem na zdjecia :)

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, nie mogłaś ich widzieć, bo dopiero przed momentem opublikowałam je w sieci.
      Ale dziękuję. ;-) Wszystko tego dnia dopisało, rzeczywiście.

      Usuń
  2. Płaszcz jest jeszcze dostępny w h&m ??? jak dawno temu go kupiłaś ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę. Kupiłam go jakiś czas temu. A wiem, że ten model sprzedawał się jak świeże bułeczki. Jest świetnie wyprofilowany. Sama polowałam na niego dość długo i uporczywie.
      Może przeszukaj Allegro?

      Usuń
    2. Tak też zrobię, okropnie trudno jest znaleźć rozkloszowany płaszcz. A ten jest idealny :*

      Usuń
  3. Świetny płaszcz i koszula ! Uwielbiam takie stylizacje, proste i bez zbędnych dodatków odwracających uwagę od tego co najważniejsze, czyli osoby ;). Wyglądasz naprawdę super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuuuudowna stylizacja! i jak zwykle zdjęcia na najwyższym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadkę staram się zawsze nakładać specjalnym pędzelkiem.
      A jeśli chodzi o kolor - w tym przypadku była to szminka MAC 'Faerie glen'.

      Usuń
  6. świetny kapelusz, bardzo Ci w nim do twarzy ;* spodobały mi się twoje buty :) uwielbiam takie kolory, każdy odcień brązu i beżu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. klasyka elegancja i minimalizm! cudowne połączenie, jak dla mnie wszystko współgra ze sobą fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia i przepiękna Ty w genialnym outficie!!:) Płaszczyk.. ach to die for!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz, pasuje Ci ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleś Ty piękna ;) W dodatku ze Śląska ?
    Płaszcz cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz w tym zestawie, bardzo nieskazitelnie :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  12. super zestawienie|!|! Wow!!! 10/10



    www.live-style20.blogspot.com




    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż mnie zatkało ,niebiańskie zdjęcia i cały twój look ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look, a botki masz niesamowite!
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle cudnie!
    Uwielbiam twoje sesje ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten wiatr we włosach...ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia! Rewelacyjny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie wyglądasz w tym płaszczu:) Beżowy to Twój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia są boskie, szczególnie oczarowało mnie 5 od dołu :) nie wspominając o stylizacji, super gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia jak zawsze bezbłędne. podoba mi się płaszcz, ciężko to przyznać, ale zaczynam Wam zazdrościć pogody;)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyszłaś na zdjęciach :) i do tego fajny outfit, ładne zdjęcia... ah :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne buty, cały zestaw rewelacyjny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ale tak to już jest ze ladnemu we wszystkim ładnie :-) pozdrawiam i zapraszam wszystkich do siebie rownież :)))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna z Ciebie kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dzizas krajst! ależ jesteś piękna! do tego rewelacyjny zestaw i zdjęcia i całość wyszła powalająco!

    OdpowiedzUsuń
  26. Taki minimalizm bardzo mi odpowiada;) A w Bytomiu nigdy nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  27. jak zawsze, zdjęcia boskie.
    jakaś Ty piękna!

    infinity-unicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful photos! This is such a simple look, but looks amazing! I love the trench coat :D

    OdpowiedzUsuń
  29. super wyglądasz !
    boski płaszcz !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku jesteś taka śliczna, że nie mogę!! oczy usta! a stylizacja nawet nie mówię! Również jestem zachwycona płaszczem, leży idealnie!! aaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna stylizacja ! bardzo mi się podoba całość <3

    OdpowiedzUsuń
  32. beautiful pictures!you look great!

    http://umi-fashionstyle.blogspot.jp/

    OdpowiedzUsuń
  33. wow,amazing photos! lovely style!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Twoje oczy.. Mają coś w sobie, co sprawia, że godzinami mogę się wpatrywać w Twoje zdjęcia !!

    zapraaszam : http://just-feel-yourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ahh, jaka Ty piękna! *.* Miażdżysz :) I te botki.. marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  36. love your outfit!!! the hat is super cute and so are the boots :)

    www.anightinnyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ale Ci się pięknie układa ten płaszczyk, przepięknie! ;)
    I uwielbiam Twoje portrety, zawsze są nieziemskie <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny, kobiecy, dojrzały styl :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Czy Ty wiesz, kochanie, że ja to zdjęcie wstawiłam z myślą o Tobie?! Sowo, Ty!

      Usuń
  40. Przepiękna stylizacja, piękne oczy, świetny blog i bardzo ciekawie piszesz. zapraszam do mnie www.fruitgirltutti.blogspot.com

    Zabrze Pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny zestaw :) pięknie Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne zdjęcia i śliczne ubrania !

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna jak zawsze :) Pozdrowienia z Bytomia :)
    Milka

    OdpowiedzUsuń
  44. fantastycznie, przeeeepięknie! :) Obserwujemy?

    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny blog :)
    Wyglądasz przepięknie :)
    obserwuję i pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. genialnie wyglądasz <3
    najbardziej podobają mi się buty.
    jesteś prześliczna <3
    obserwuję ;)
    kartasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna stylizacja, szczególnie płaszczyk i buty! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Miri, a Ty mnie znowu czarujesz i gestem i słowem i tym kuźwa płaszczem :D

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny tekst, poczułam magię tych uliczek:) i świetny strój, nie jest przekombinowany, do twarzy ci w kapeluszu;)

    OdpowiedzUsuń
  50. jejku! wygladasz świetnie! i strasznie podobaja mi sie twoje oczy:)pozdrawiam i zapraszam do mnie:) www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. piekne zdjecia, swietnie wygladasz :)
    zapraszam do mnie
    ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piekny zestaw i zdjecia!
    Dziekuje za mile slowa u mnie.
    Ciekawy blog-obeserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow, super wyglądasz, świetna stylizacja..pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne kolory i świetnie dobrane ze sobą !

    OdpowiedzUsuń
  55. Genialny ten kapelusz! A sztyblety rewelacyjne! Chętnie kupiłabym takie cuda ;)
    Całość z płaszczem świetnie współgra.

    OdpowiedzUsuń